نوشته شده توسط : افتخاری

آیا شما درین لیست قرار دارید؟

در  ابزار سئو حالتی که حقیقتا درپی > فعال‌ساز‌ی کسب و عمل < حقیقی و واقعی می‌باشید اینجا کلیک فرمائید

به چه شکل رنکینگ وب سایت را ببینیم و درجه سایت در گوگل
پيدا كردن درجه سايت در گوگل
سالیان پیش گوگل ابزاری برای نشان دادن جايگاه تارنما داشت که از صفر تا 10 جايگاه بندی میشد البته چندین سالی میباشد که از ارائه مرتبه سایت ها خویش داری می نماید و ابزاری برای آن نیز ارائه نمی دهد. به لحاظ اینجانب مسلما دلیلش می‌تواند تحت بودن اهمیت سکو تارنما در نتیجه ها جستوجو باشد.

ابزار های بسیار قدرتمندی را گوگل برای بهبود نتیجه ها و بهبود موقعیت تارنما شما ارائه داده میباشد برای محاسبه و درک کردن آمار ترافیک ورودی تارنما خویش این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید و google Analytics را نصب نمایید >فراگیری گوگل محاسبه | گوگل آنالیتیک | فراگیری طرز نصب بر روی وب لاگ و وب سایت

Google Search Console
Google Analytics


درجه سایت در الکسا alexa
چه‌گونه رنکینگ وبسایت را در الکسا ببینیم؟
ولی در وبسایت الکسا این عدد قابل رویت میباشد و تماما شفاف به شما خواهد بیان کرد که وبسایت شما در سکو چندم جای‌دارد این عدد هر چقدر کوچکتر باشد جايگاه تارنما شما عالی خیس خواهد بود و بلعکس.

الکسلا درجه بندی خویش را به دو دسته تقسیم می نماید و درجه وبسایت شمارا در عالم و یک مملکت مشخص و معلوم نشان می‌دهد.

با رنکینگ وب سایت الکسا آشنا گردید
پیش از این که بدانید برای رویت کرد رنکینگ وبسایت می بایست چه کارهایی انجام دهید این ویدئو را مشاهده کنید و بدانید مدیحه کوشش الکسا چه طور میباشد
این ودیو به شما خواهد اعلام‌کرد که رنکینگ الکسا به چه شکل عمل می نماید و پایین تیم کدام کمپانی میباشد، دو وضعیت احتساب ترافیک تارنما را داراست که یکی‌از جهانی میباشد و یکی‌از مرز و بوم محلی که آیتم دوم مبنی بر معیار ترافیک بالایی که از یک مرزوبوم خاص وارد سایت شما می گردد سبب ساز گزینش آن مملکت تحت عنوان میهن محلی خواهد بود.

وقعیت تلخ الکسا
درجه تارنما شما در الکسا یکسری میباشد؟

هنگامی مشتری با این پرسش که چرا تارنما اینجانب فروشی ندارد مشورت کردن درخواست می نماید ما ببرسی درجه تارنما بدین زمینه پی می‌بریم که حتی سایت در الکسا مرتبه بندی نشده میباشد یعنی بدترین شرایط.

زمانی الکسا برای تارنما شما رته ای در لحاظ نمی گیرد بدین مضمون‌ میباشد که به هیچ عنوان وبسایت شما چشم نمی‌شود. پس از تثبیت وبسایت در شرایطی که مبادرت های مایحتاج را انجام ندهید و وبسایت خویش را برای بهینه سازی با صرفه نکنید سود ای نخواهید گرفت. اولی سکو هایی که اخذ خواهید کرد بالای 10,000,000 خواهد بود و هم اکنون بایستی این عدد به کمتر از 10,000 رسد تا شما هم چشم گردید.

به چه شکل رنکینگ وب سایت را ببینیم | نگرفتن سکو در الکسا
چه‌طور رنکینگ وب سایت را ببینیم | نگرفتن سکو در الکسا

دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول درست فعال سازی کسب و فعالیت (بیزینس حقیقی و واقعی) شیوه وصال به جايگاه های عالی میباشد، درجه هایی که زیر خیس از عدد 10 هزار میباشد.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 104
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

بررسی رتبه سایت در گوگل


چک مرتبه تارنما در گوگل
تا ابزار سئو تعدادی سال قبلی برای محاسبه سکو وب سایت در گوگل از درجه بندی پیج رنک به کارگیری می شده‌است ولی امروزه و با دقت به‌این زمینه که گوگل به هیچ سایتی پیج رنک نمی دهد به این ترتیب برای ارزیابی درجه تارنما دیگر نمی اقتدار از پیج رنک به کار گرفت و صرفا به آن متکی بود.
این ایام برای چک جايگاه وبسایت در گوگل از ابزارهای جایگزینی که به مکان پیج رنک روی عمل آمده اند می قدرت به کار گرفت که‌این ابزارهای جایگزین مشتمل بر پیج آتوریتی (Page Authority) و دومی آتوریتی (Domain Authority) که معیارهای خیر برای محاسبه سکو وب سایت در گوگل می‌باشند استفاه میگردد.

 

گوگل برای محاسبه و امتیاز دهی به صفحه های اینترنت در نتیجه ها موتورهای کاوش از الگوریتم ( پیج رنک ) به کار گیری می نماید

پیج رنک تیم ایی از عمل های استاندارد میباشد که منزلت و قیمت تارنما های متعدد در گوگل را مشخص و معلوم می نماید

در‌صورتی‌که شما جز کسانی می‌باشید که اخیرا کسب و فعالیت خویش را آغاز نموده اید و درآمد نتیجه ها از این شغل به وبسایت شما بستگی دارااست و گرفتاری شما این میباشد که چه‌گونه مرتبه تارنما خویش را ارتقا بدهید تا به وسیله موتورهای کاوش چشم بشوید بایستی بر روی تکنیک های استاندارد گوگل تمرکز نمایید وکیفیت صفحه ها خویش را گزینش فرمائید و از دیگر رقبای خویش پیشی بگیرید و تحت عنوان یک قطب اساسی و اقتدار صنعتی به عالم معرفی بشوید

امتیازی که پیج رنگ به وبسایت شما می‌دهد تاثیر بسیار متعددی در جذب مشتری و استفاده کننده داراست هنگامی که بازدید کننذگان امتیاز بالای شیت شما را میبینند به کسب و فعالیت شما بیشتر اعتماد می نمایند.

بهینه سازی تارنما
نظارت درجه تارنما در گوگل

درجه تارنما
وب سایت های گزینش جايگاه
برای ارزیابی جايگاه وب سایت در گوگل می قدرت از تعدادی وب سایت دارای اسم و رسم در عالم به کار گرفت و با دقت به آنان برای قرار دریافت کردن در کاغذ اولیه گوگل و بدست آوردن درجه و منزلت مطلوب وبسایت خویش را مدیر کرد این وبسایت های انتخاب درجه عبارتند از:

انتخاب سکو تارنما به وسیله (PR)
انتخاب درجه تارنما به وسیله وب سایت Alexa
چک سکو وب سایت به وسیله Compete
آنالیز درجه وبسایت به وسیله Quantcast
تحلیل سکو تارنما به وسیله CustomRank.com
تحلیل درجه تارنما با ابزارهای MozTrust و MozRank
تحلیل جايگاه وبسایت بوسیله گوگل ترندز
آنالیز جايگاه وبسایت بوسیله Ranking.com
وبسایت هایی مانند semrush و ahrefs نیز سکو هایی اعلام می نمایند که بیشتر بر طبق معیار و حقیقی بودن پیوند های وب سایت این درجه ها اعلام می‌گردد
گروه کارشناس ما به شما خاطر میدهد چه طور با رعایت کردن موردها پایین بتوانید درجه وبسایت را در گوگل ارتقا بدهید

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

ابزار بررسی رتبه سایت الکسا


در رابطه اکران مرتبه الکسا
یک کدام از دوست داستنی ترین  ابزار سئو  وب سایت که کارآمد در اکران شرایط فعلی سایت های متفاوت و متفاوت در سیستم سکو بندی الکسا میباشد، ابزار بدون پول ارزیابی و تحلیل سکو وبسایت الکسا اسم داشته که در لیست ابزارهای ماهر تحلیل و چک seo وب سایت در upseo.ir اضافه شده و در اینجا به اختصار به معرفی و اهمیت کارکرد آن میپردازیم.

تلاش آنالیز درجه وب سایت در الکسا
این ابزار بدون‌پول با عملکردی بی آلایش، شمارا در یافتن وضعیت تارنما خویش و تجزیه و بررسی وضعیت رقبای خویش در وبسایت دارای اعتبار الکسا امداد نموده و با لیست کردن آمار و اطلاعاتی نظیر جايگاه جهانی، مرتبه کشوری و شایسته ترین سکو کشوری، تعداد بک لینک و پیوند و پیوند های ورودی به تارنما نامبرده و نیز اکران نمودارهای آماری برای درجه جهانی و ترافیک موتور کاوش فرآیند پیشرفت افزایشی و یا این که افت کاهشی آن را اکران داده و اینگونه ابزاری موءثر و کاربردی برای وبمسترها و متخصصان بهینه سازی بوده و آنان با به کارگیری از این آمار قوی به ارائه گزارش سفارشی تحویلی از تارنما و پروژه های در اختیار seo به مشتریان، خواهند بود. برای عمل با این ابزار کافی میباشد تا دامنه یا این که url وب سایت مد لحاظ را در قاب مربوطه وارد نموده و بعداز وارد نمودن کد ضد ربات ( اینجانب ربات نیستم ) و کلیک بر روی دکمه نظارت درانتظار اخذ نتیجه ها نامبرده شد.

نکته مهم در نتیجه ها اعلامی در تارنما الکسا، بر این منوال میباشد که رده ویژه و شایسته ترین سکو بندی وب سایت ها مختص درجه های عددی زیر خیس هست. به این معنا که هر چه درجه جهانی یا این که کشوری سایتی دارنده رقم و درجه تحت تری باشد، از حیث وبسایت الکسا دارنده رده و حالت بهتری به نسبت بقیه تارنما های با جايگاه عددی فراتر میباشد.

جايگاه الکسا چه می باشد؟
Alexa Rank یا این که مرتبه الکسا یک اندازه گیری کلی از محبوبیت یک تارنما میباشد، الکسا آمار ترافیک سه ماه قبل میلیون ها سایت را در دست داراست، متریک درجه الکسا نتایج ، چگونگی مقایسه یک تارنما با دیگر تارنما ها می‌باشد، هرچه این عدد کمتر باشد ، وبسایت دوست داستنی خیس میباشد. اینترنت سایتی با سکو الکسا 1 از بیشترین ترازو ترافیک و تضارب با بقیه تارنما های جانور شامل است.

از‌آنجا که جايگاه الکسا یک مبادرت مقایسه ای میباشد ، برای محک و میزان رقابتی موءثر میباشد.

چه طور مرتبه الکسا ​​احتساب میگردد؟
دو ورودی مهم بر جايگاه الکسا یک وبسایت تأثیر می‌گذارد: بازدیدکنندگان اختصاصی و بازدید های برگه؛ الگوریتم های الکسا با نگاه کردن به داده های ترافیک از مثال جهانی الکسا از میلیون ها مخاطب وب در طول عصر سه ماهه پیشین ، مرتبه الکسا را ​​به حساب آوردن می نمایند.

ترازو ترافیک بعضا وب سایت ها براساس مثال ای از ترافیک اینترنت جهانی تقریب زده می‌گردد ولی در خصوص چگونگی سعی مرتبه الکسا سوء تفاهم متعددی وجود داراست.

Alexa Rank صرفا یک متریک میباشد ، ولی این یک طرز موءثر برای نظارت کارایی سایت در هنگام دسترسی به تجزیه و محاسبه سایت وجود ندارد. همینطور این یک میزان قابل اطمینان میباشد که سایرافراد می‌توانند در پی ثابت بها باشند ، چون هر کسی قادر است از روش ابزار تحلیلی سایت بدون پول الکسا به آن دسترسی پیدا نماید.

اهمیت درجه بندی وب سایت الکسا
سیستم جايگاه بندی وبسایت الکسا یک سیستم مرتبه بندی منحصربفرد بوده و در اصل با نشانی alexa.com تهیه شده‌است. تعداد بازدیدکنندگان تارنما به صورت ظریف و درست به حساب آوردن و رقم خورده و بوسیله الکسا همگانی میشود. حاصل اعلامی به وسیله وب سایت الکسا به صورت بدون واسطه و یا این که با واسطه از روش ابزارهای نظارت درجه وبسایت الکسا کلیه از پارامترهای اصلی در seo تارنما و گزینش وضعیت و مقام وبسایت در حاصل موتورهای کاوش به شمار می رود. ولی این نکته را نیز بایستی در لحاظ داشت که به جهت بعضی ترفندها و راه‌های seo کلاه سیاه نظیر پاپ آپ می قدرت آمار بازید وب سایت را به طور غیرواقعی ارتقاء اعطا کرد و اینگونه آمار اعلامی بوسیله الکسا برای تارنما مزبور صدق حقیقی وواقعی نداشته و ملاک معتبری برای چک وب سایت و جایگاهش در دنیا و یا این که سرزمین نخواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 102
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

ابزار بهینه سازی Dasheroo

. Google Keyword Planner
رسیدیم به مهمترین مبحث بهینه سازی یعنی عبارات کلیدی که تا دلتان بخواهد  ابزار سئو برایش ابزار تحقیق و کاوش ارائه شده است. البته حال حاضر قرار میباشد که یکی‌از شایسته ترین‌‌ها را به شما معرفی کنیم. ابزار کیورد پلنر (keywordplanner) گوگل میباشد که عصای دست ما دیجیتال مارکترهاست و فعالیت با آن خیلی معمولی میباشد.

راهنمای گام به گام تعیین نام برندحتما بخوانید: راهنمای مرحله به مرحله گزینش نام مارک
برای به کارگیری از این ابزار در گام نخستین شما بایستی یک حساب گوگل ادز داشته باشید و اکانت شما فعال باشد. در‌این‌صورت‌ میباشد که میتوانید به مجانی از کیورد پلنر سوای محدودیت واژه و دوران به کارگیری فرمائید. در غیر این شکل داده ها ظریف و جامعی به

تنها توجه فرمائید که به طبعٌ میدانید که چنانچه نتوانید عبارات کلیدی صحت را در تارنما خویش به فعالیت ببرید با ناکامی مواجه خواهید شد پس برای پرهیز از این رخداد و اطمینان از برد لغات کلیدی بهتر میباشد ابزار Google Keyword Planner کنار دستتان باشد. این ابزار زیرا بوسیله خویش گوگل مدیر میگردد، مطمئن خواهید بود که داده‌های به دست آمده از آن ظریف می‌باشند.

کیورد پلنر - ابزار seo

خب برای عمل با گوگل پلنر کافی میباشد وارد حساب خویش گردیده و یک‌سری واژه و کلمه که به کسب و کارتان مربوط میباشد را وارد نمائید. برای مثالً ما در عکس کلماتی مثل بازاریابی محتوا، ایجاد محتوا، استراتژی محتوا و مدیر محتوا را وارد کرده‌ایم. هم اکنون بر روی دکمه Get Ideas کلیک فرمائید. گوگل پلنر به شما داده ها پایین را نشان میدهد:

معدل جستجوی کلمه ها کلیدی در هر ماه
رقابت آن واژه در گوگل
فرایند جستجوی واژه و کلمه در برهه زمانی معین گردیده
عبارات کلیدی مربوط به واژه و کلمه‌ای که کاوش کردید و تعداد جستجوهای ماهانه این کلمه و واژه‌ها
خب هم اکنون شما لیستی از کلماات کلیدی دارید که می توانید از آن ها برای چیدن استراتژی بازاریابی خویش به کار گیری فرمائید.

بهتر میباشد پیش از ابتدا به فعالیت وبسایت از کیوورد پلنر استعمال نمائید. در‌این‌صورت کارکشته خواهید بود محتوای خویش را مبنی بر کلمه ها کلیدی دارای اعتبار ساخت نمائید.

یک سفارش ویزه: می‌توانیید در زمان تحقیق عبارات کلیدی آکادمی نوین عمل تجزیه و نظارت لغت ها کلیدی و فعالیت با ابزارهای را خاطر بگیرید؛ در کنار این‌ها یک اشتراک ابزار کیورد پلنر هم اخذ فرمایید و سوای محدودیت داده بگیرید.

9. GTMETRIX
این ابزار سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت شما‌را نظارت می‌نماید؛ در کنار نمره عملکردی که به وبسایت شما می دهد، پیشنهاد‌هایی عملی هم برای شما داراست تا سرعت صفحه ها خویش را بیشتر نمائید.

جی تی متریکس - ابزار seo

10. Google mobile friendly test
گوگل به صراحت اعلام کرده که وب سایت‌هایی که ریسپانسیو نیستند، سکو کمتری در نتیجه ها خواهند گرفت؛ حتی با الگوریتم mobile first index اولیه ورژن گوشی صفحه های را ایندکس می‌نماید تا اشخاصی که به یوزرها موبایلی خویش هم اعتنا می‌نمایند، در موضع فراتر قرار دهد.

گوگل ابزاری پباده سازی کرده که تلفن همراه فرندلی بودن وب سایت شما‌را نظارت می‌نماید تا مشاهده کنید مخاطب وب سایت شمارا در صفحه های اکران کوچک مثل تلفن همراه صحیح مشاده می‌نماید یا این که نه.

گوگل گوشی فرندلی: ابزار بهینه سازی
11. xml-sitemaps
تارنما مپ یا این که نقشه وب سایت، یک شیت از تارنما شماست که با لیست کردن نشانی همگی صفحاتتان، به ربات‌های موتور کاوش یاری می‌نماید شل‌خیس سایتتان را نظارت و ایندکس نمایند.

در‌صورتی‌که سایت شما وردپرسی میباشد که پلاگین‌های متعددی برای طراحی وب مپ برای‌تان وجود دارااست. البته در صورتی از وب سایت‌‌هایی با cms‌های مخصوص به کار گیری می کنید، احتمالا برای ساخت وب سایت مپ به نقص‌ می‌خورید. درین وضعیت میباشد که ابزار seo بدون پول xml-sitemaps کمکتان می‌نماید.

ابزار xml-sitemaps

همانگونه که در تصویر بالا میبینید، می توانید نشانی تارنما خودتان را در فریم مشخص و معلوم گردیده وارد فرمائید و بعد از آن هم با زدن دکمه start درانتظار ساخته شدن فولدر وبسایت مپ وب سایت خودتان باشید. پس از اینکه فولدر ساخته شد، می بایست آن را در آدرسی مثل example.ir/sitemap.xml قرار داده و منتشر و آنگاه نشانی ظریف برگه وب سایت مپ را از روش سرچ کنسول به گوگل معرفی نمائید.

12. keywordtool
در نصیب پیشین گفتیم که Keywordplanner وقتی برای شما بدون‌پول و قابل دسترس میباشد که از تبلیغات گوگل به کار گیری کرده باشید. ولی کیورد پلنر تا تعدادی سال پیش که ابزار گوگل در دست همگی وبمستران بود، کسی نیاز به ابزار دیگری برای پژوهش ها لغت ها کلیدی نداشت. ولی زمانی این ابزار از دسترس مخاطبان معمولی بیرون شد، وبمستران به ابزارهای رایگانی نیاز پیدا کردند که بتوانند در کشف کردن لغات کلیدی دارای ربط به کسب‌وکارشان به آنان یاری دهد.

یادگرفتن سئو متن برای تبلیغات کلیکی گوگلحتما بخوانید: یادگرفتن سئو متن برای تبلیغات کلیکی گوگل
اکثر وقت ها ابزارهای فعلی که برای این فعالیت درست شده، غیر بدون پول و مبلغی میباشند. ابزار Keywordtool هم همچنین! البته در شرایط بدون پول هم این ابزار داده ها بسیار خیر و خوبی راجع‌به کلماتی که مخاطبان کسب و کارتان کاوش می‌نمایند به شما می دهد. تحت عنوان مثال به تصویر ذیل نگاه فرمایید:

keywordtool

همان گونه که میبینید، با کاوش کلمه و واژه فراگیری بهینه سازی در‌این ابزار، تعداد متعددی واژه کلیدی شبیه که به وسیله مخاطبان کاوش میگردد به اینجانب اکران داده گردیده. در ورژن مبلغی، داده ها بیشتری مثل تعداد کاوش لغت ها و همچنین لغت ها بیشتر به شما نشان داده میشود.

13. ahrefs
وبسایت ahrefs به معنای حقیقی یک کدام از قدرتمندترین ابزارهای محاسبه و مانیتور بک پیوند‌ها مجموعاَ سطح اینترنت را در مشت دارااست. ولی خب مطمئنا حاضر هم وجود ندارد که‌این ابزار فوق العاده‌اش را به طور تماما مجانی در مشت کلیه مخاطبان قرار بدهد. البته این وبسایت به شما اذن می دهد که به طور بدون‌پول اطلاعاتی را در زمینه ی سایت خودتان یا این که رقبا، به یاری ابزار back link checker اش به دست بیاورید:

ابزار بهینه سازی مجانی ahrefs

اطلاعاتی مثل امتیاز دامنه، تعداد بک لینک و پیوند‌های دامنه، معیار لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو و... . همچنین این تارنما به طور بدون پول نشانی تنی چند از بک پیوند‌های تشکیل‌شده برای وب سایت را هم به شما اکران می دهد. علاوه بر وبسایت ahrefs، وب سایت moz هم چنین قابلیت و امکان مشابهی را به طور بدون پول در مشت شما قرار میدهد. ولی برای استعمال از ابزار نظارت بک پیوند moz، نیاز به نام نویسی دارید.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

 


kwfinder
مدام، همگی جا و به همگی گفتم. این وبسایت حقیقتا عالیییییییییه.
بسیار استفاده کننده پسند و بی آلایش | دارنده پباده سازی خوشگل | ارائه دهنده عبارات کلیدی Long tail و LSI.
بها خرید اشتراک این وب سایت هم به نسبت تارنما های شبیه خیلی مقرون به صرفه خیس میباشد.
ابزار بهینه سازی

 


LSI graph
ابزار سئو در  وبسایت برای کشف کردن LSI ها وبسایت خیر و خوبی میباشد.

ابزار بهینه سازی


گوگل ترند
یکی‌از شایسته ترین ابزارهای رایگانی که گوگل در مشت ما قرار میدهد، گوگل ترند میباشد.

برای اینکه بیشتر با این ابزرا آشنا گردید تارنما متمم مطلبی درباره ی گوگل ترند منتشر کرده که قرائت آن خالی از لطف وجود ندارد.
دوست خوبم علی کریمی هم در وبلاگش براساس گوگل ترند توانسته نگاهی به واحد سنجش بیکاری استان های گوناگون داشته باشد.با مسئله “بیکارترین استان مرزوبوم کدام میباشد؟“
خویش اینجانب هم مطلبی منتشر کردم با تیتر “قتل نفس” که نتیجه ها را از روش گوگل ترند استخراج کردم.
ولی درحال حاضر می‌خواهم پاره ای بیشتر و تخصصی خیس به گوگل ترند بپردازم.

این صورت سابق گوگل ترند میباشد:
Google Trends به شما این قابلیت و امکان را می ­دهد تا ترافیک چندین لغات کلیدی را پیدا فرمائید (عکس شماره ۱). حتی می­توانید از روش آن محدوده ­های جغرافیایی سرچ آن کلمه و واژه کلیدی ­ها را نیز بررسی فرمایید (عکس شماره ۲). در شرایطی که از کلمه و واژه کلیدی­ هایی استعمال می­ فرمائید که انتظار دارید در فصول متفاوت، در تعطیلات و یا این که مواقعی از این قبیل که ترافیک متفاوتی داشته باشند قطعاً google Trend را نظارت فرمائید (عکس شماره ۳).

ابزار بهینه سازی

عکس شماره ۱: مقایسه ­ی ترافیک وبسایت برای چندین عبارات

 

ابزار بهینه سازی

عکس شماره ۲: تفاوت در نقاط جغرافیایی

 

ابزار seo

عکس شماره ۳: لغات کلیدی فصلeaster bunny” “

این صورت تازه گوگل ترند میباشد:
گاهی اوقات می قدرت استعمال های کاربردی تری هم داشت. برای مثال میخواهیم راجع‌به یک وب سایت آژانش هواپیمایی تحقیق کنیم و برای آن عبارات کلیدی تمجید کنیم. یک لحظه شک وتردید میکنیم که عموم “بلیت هواپیما” را سرچ می نمایند یا این که “بلیط هواپیما”.

ابزار seo وبسایت

 

در اینجا نشان میدهد که ترازو به کار گیری از “بلیط هواپیما” بسیار بیشتر از “بلیت هواپیما” میباشد. پس ما بایستی این مقاله را بدانیم. حال به طور می داند روی هریک که خواستیم فعالیت کنیم.

توضیح بخش های متعدد:

۱- به شما اذن میدهد تا ۵ “واژه و کلمه” یا این که “عبارت” را با هم مقایسه نمایید.

۲- به شما این قابلیت را می‌دهد که محدوه جغرافیایی را انتخاب فرمایید. (کشور‌ایران هم دارااست)

۳- مدت را میتوانید مشخص و معلوم نمائید

۴- دسته بندی موضوعی.

۵- از این نصیب میتوانید مشخص و معلوم فرمائید که در عکس ها یا این که فضای اینترنت یا این که خبر ها یا این که فیلم ها سرچ نماید.

ابزار seo وب سایت

محدوده جغرافیایی که‌این لغت ها را سرچ می نمایند. برهان رنگی شدن ایالات متحده این میباشد که خیلی از یوزرها اهل ایران از ف. ی .ل خیس شکن به کارگیری می نمایند.

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 106
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری

چک لیست سئو


با  ابزار سئو رعایت پروسه بیان شده در ذیل، شما می‌توانید یک ترافیک بسیار بالا از بازدیدکنندگان و مشتریان را برای وب سایت خویش جذب نمایید، همینطور انجام خیلی از روند و قدم های تحت در کوتاه مقطع سود خواهد بخشید و شما می‌توانید سود فعالیت خویش را ببینید.

بررسی لیست بهینه سازی در سال 2020 – عمل های سئوی تارنما چه چیزی است؟
نظارت لیست seo

نکات پیش از آغاز:

بهینه سازی بصورت کلی به 2 قسمت تقسیم می شود: سئوی داخلی ( On Page سئو ) و offpage seo (Off Page سئو) در‌این نوشته‌علمی نکات بسیار مهمی در رابطه سئوی داخلی توضیح داده شده‌است، کارایی نمائید که تمامی یا این که اکثر نکات نقل شده در رابطه سئوی داخلی را انجام دهید، زیرا تاثیر زیای در تارنما شما خواهد داشت البته درصورتی که نتوانستید تمامی نکات را انجام دهید، نگران نباشید.

در حیث داشته باشید که عملیات بهینه سازی بصورت یکباره وجود ندارد و شما بایستی مداوم روی سئوی تارنما خویش عمل نمایید و نکات بیان شده در تحت را بصورت زمان ای انجام دهید.

پیش نیازها پیش از استارت فعالیت:

در پایین 2 ابزار اصلی و ضروری جهت آنالیز و پیگیری اطلاعات معرفی گردیده اند که شما نیز به طبع می بایست از آنها استعمال فرمایید.

گوگل آنالیتیکس

فعال سازی Google Tag Manager و Google Analytics
ابزار های Google Analytics و Google Tag Manager ابزار هایی بسیار ماهر و کارکشته جهت افزودن یا این که رئیس و ارزیابی آمار و ترافیک وبسایت یک کدام از شایسته ترین ابزار های جانور در سطح اینترنت است که فارغ از نیاز به تایپ کردن کد های اضافه یا این که انجام تغییرات اصلی در وبسایت تجهیزات بسیار متعددی را در دست شما قرار میدهد.

همینطور Google Analytics ضروری ترین ابزاری هست که برای seo وب سایت خویش مطلقا می بایست آن را داشته باشید، شما با به کارگیری از این ابزار می‌توانید ترافیک طبیعی ورودی تارنما خویش از روش موتور های کاوشگر را مشاهده و بررسی فرمائید همینطور جزئیات بیشتری در رابطه : نرخ خروج یوزرها از تارنما شما ، جزئیات کمپین های درست شده و کردار یوزرها با وب سایت را میتوانید مشاهده بکنید.

توضیحات بیشتر در رابطه گوگل آنالیتیکس

· Google Tag Manager

· Google Analytics

فعال سازی کنسول جستجوی گوگل یا این که به عبارتی گوگل وبمستر در بررسی لیست بهینه سازی
Search Console ابزار مجانی می‌باشد که بوسیله خویش گوگل ارائه گردیده. با به کارگیری از ابزار کنسول جستجوی گوگل (که نام قبل آن گوگل وبمستر میباشد) شما می‌توانید با گوگل رابطه بدون واسطه داشته باشید و داده هایی از طرز کوشش وبسایت خویش را درین ابزار ملاحظه کنید.

فراگیری گوگل وبمستر

· Google Search Console

از وردپرس استعمال می کنید؟ پلاگین Yoast را نصب نمائید
این پلاگین یک کدام از ضروری ترین و کاربردی ترین پلاگین ها جهت بهبود سئوی تارنما است تا قبل از این در وبسایت سئوکار یک نوشته‌ی‌علمی شایسته ترین پلاگین seo در وردپرس قرار گرفته میباشد که بصورت بدون نقص همگی جزئیات مرتبط با این پلاگین شرح داده شده‌است.

بهینه سازی وردپرس

 



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


1. ابزار Ahrefs Backlink Checker
ابزار seo,ابزار seo بدون‌ابزار سئو   پول,ابزارهای ارزیابی بهینه سازی تارنما

ابزار Ahrefs Backlinks Checker به شما این قابلیت را میدهد تا 100 بک لینک و پیوند هر تارنما یا این که URL را که می‌خواهید ملاحظه کنید؛ فارغ از خرید هیچ سیرتکامل اشتراک خاصی. با به کارگیری از این ابزار می‌توانید به داده ها تحت دست پیدا نمائید:

5 برگه نخستین از حیث پیوند های داده گردیده به آنها
5 انکر تکست که بیشترین تکرار را دارا‌هستند
تعداد بک لینک و پیوند ها و referring domains تارنما
مرتبه دامنه DR تارنما متبوع
این ابزار به شدت برای کسب و کارهایی که قصد چک تلاش رقبای وب سایت خویش را دارا هستند، کارساز میباشد. دقت داشته باشید که شما این داده ها را سوای پرداخت هیچ هزینه ای در چنگ خواهید داشت. این ابزار همینطور به شما ایده هایی برای تحقیق لغات کلیدی و سئو محتواهایی که امکان اخذ لینک و پیوند های بیشتری دارا‌هستند را ارائه می نماید. در فیض شما میتوانید پست های رقبای خویش را ارزیابی نمایید و متوجه گردید که آیا حریف متبوع توانسته میباشد کوشش خیر داشته باشد یا این که نه.

2. ابزار Animalz Revive
ابزارهای seo,ابزارهای seo وب سایت,ابزارهای بهینه سازی گوگل

با این ابزار می‌توانید محتوای وب سایت خویش را همواره نو و تازه نگه دارید. داشتن محتواهای نو و بروز، یک کدام از بزرگترین فاکتورهای بهینه سازی تارنما به شمار می رود. با به کارگیری از ابزار Animalz Revive می‌توانید شرایط ترافیک محتواهای خویش را در زمان های وقتی گوناگون بر روی نمودار گزینه محاسبه قرار دهید و در غایت تصمیم بگیرید که کدام صفحه ها نیاز به بروز رسانی و seo دوباره دارا هستند.

3. ابزار AnswerThePublic
محاسبه کیفیت وبسایت,شایسته ترین ابزارهای seo,معرفی ابزارهای بهینه سازی

یکی‌از دیگر از ابزارهای چک seo تارنما AnswerThePublic است. مبحث کلمه ها کلیدی از وقتی که جستجوی صوتی نیز در میان یوزرها، ارتقا محبوبیت پیدا نموده است، مبتلا بحران های متعددی شده‌است. به همین مراد، نصیب لغات کلیدی طولانی دربین دیگر لغات کلیدی به صورت منظم در حالا ارتقاء میباشد.

ابزار AnswerThePlublic مواقعی مثل نوشته‌علمی های وب سایت، پست های شبکه های عمومی و … را تحلیل می نماید تا متوجه خواهد شد که یوزرها بیشتر درخصوص چه مسائلی در درحال حاضر پرس و جو هستند. سپس، حاصل این پرس و جوها را تحت عنوان لغات کلیدی در حیث میگیرد و یک لیست لغت ها کلیدی بسیار کار کشته را برای شما ارائه می نماید. این داده ها در مورد های مختلفی به شما یاری می نماید؛ مثل مورد ها پایین:

این ابزار گروه ای لغت ها را اخذ می نماید و مبنی بر آنان به شما ایده هایی برای ایجاد محتوا سایتتان ارائه می نماید.
با این ابزار میتوانید عنا وین قابل قبولی برای نوشته‌علمی های وبسایت خویش گزینش نمائید.
شما میتوانید به جدیدترین و پرجستجوترین عبارت های کلیدی دسترسی داشته باشید.
شما با به کار گیری از این ابزار به طور ظریف می‌توانید متوجه گردید که عموم چه طور و به چه نحوی درپی یک زمینه میشوند.
مجموعاَ موتورهای کاوش برای این غرض ساخت گردیده اند که جواب های قابل قبولی برای سوال های اشخاص پیدا کرده و آنها به اکران بگذارند. حالا در شرایطی که غرض اساسی کسب و عمل اینترنتی شما نیز همین مسئله است، این ابزار قادر است به خیر و خوبی به شما در وصال بدین غرض یاری دهد.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 102
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


Clicky
Clicky

Clicky Analytics (که در GetClicky.com واقع گردیده) ابزار سئو   تحولاتی در صنعت محاسبه و آمار ساخت می نماید که به امروز همچنان این تحولات ادامه دارااست. Clicky تحت عنوان اپلیکیشن آمار بازدید وب سایت میتواند بعداز Google Analytics شایسته ترین ابزار باشد برای همین معمولا او‌لین قابل انعطاف افزاری میباشد که یوزرها بعد از Google Analytics به آن کوچ می نمایند.
تفاوت اساسی و کلیدی در تاخیر داده ها آماری میباشد. در Google Analytics شما یک روز بعد از آن داده ها آماری را اخذ می‌کنید در حالیکه در Clicky داده ها به طور آنی ارائه میشوند.

مجموعاَ در شرایطی که به‌دنبال یک پکیج آنالیز و آمارگیری مطلوب برای وبسایت خویش میگردید که دسترسی آنی به داده ها آماری را ارائه میدهد، اینجانب شخصا Clicky را سفارش می ‌دهم، البته نگذارید این دستور جلوی شمارا برای مطالعه باقی ابزار های مو جود در‌این لیست بگیرد.

در لینک و پیوند ذیل می‌توانید فراگیری طرز به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کار گیری از ابزار چک و آمارگیری Clicky

۳- Mint
Mint Analytics یک کدام از ابزار های تازه آیتم عشق و علاقه اینجانب میباشد و در ارزش بسیار قابل قبولی ارائه می‌گردد، این فقط ابزاری در لیست ما می‌باشد که شما فقط کافیست یک توشه هزینه آنرا بپردازید.

Mint

Mint بنا شده در HaveAMINT.com، به طور پیش مبلغ ۳۰$ به ازای هر سایت اخذ می نماید، ولی دیگر به طور عصر ای هزینه دیگری اخذ نخواهد کرد. این ابزار در مقابل ابزارهای دیگر که مخارج بسیار تحت زمان ای می گیرند بسیار مناسبتر میباشد، ولی می‌خواهید از ابزار های چک و آماری در بازه زمانی طولانی برهه زمانی استعمال نمائید Mint یکی‌از تعیین های مهم شما باید باشد.

خیر فقط این ابزار دارنده یک قیمت ارزان میباشد، بلکه با تجهیزات نو و معمولی ای ارائه می‌شود. داده ها و جداول ارائه گردیده در‌این ابزار ارزیابی و آمار معمولی بوده و ریلکس قابل فهم و شعور می‌باشند و هرآنچه که نیاز دارید را به شما ارائه میدهند.

در لینک و پیوند تحت میتوانید یادگرفتن طریق به کار گیری از این ابزار را در دانشنامه جمهوری اسلامی ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای استعمال از ابزار آنالیز و آمارگیری Mint

۴- Church Analytics
این ابزار محاسبه و آمارگیری یک کدام از زیباترین رابط های کاربری جان دار اکنون را دارا هست. یک کدام از افتخارات این ابزار آمارگیری، ارائه اطلاعاتی می‌باشد که حقیقتا به آنان نیاز دارید و داده هایی که به رویش تارنما شما امداد نمی نماید، ارائه نمی‌شود. Church Analytics به نسبت در‌این عرصه نوظهور میباشد، ولی با دقت به مشاهدات اینجانب، این ابزار یک اپلیکیشن گردآوری و بررسی داده ها تارنما مطمئن و قابل اعتماد به شمار می رود.

Church Analytics

یکی‌از مزایای این ابزار، رابط کاربری معمولی آن می‌باشد، چون در ابزار های ارزیابی و آمارگیری بسیار اساسی میباشد که ریلکس قابل به کار گیری باشند.

در پیوند تحت میتوانید فراگیری روش به کارگیری از این ابزار را در دانشنامه کشور‌ایران هاست مطالعه نمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار چک و آمارگیری church-analytics

۵- KISSmetrics
یکی‌از دیگر از تارنما های آنالیز وبسایت KISSmetrics میباشد، یک سیستم عالی برای شناختن بازدیدکنندگان شما ارائه می‌دهد، اینجانب شخصا این ابزار را بیشتر برای تجارتهای فروش آنلاین سفارش می دهم. تجهیزات ارائه گردیده درین ابزار ممکن میباشد برای وبلاگ ها مطلوب نباشد.

KISSmetrics

ولی نمی گوییم که نمی اقتدار برای وبلاگ ها بهره برد، مخصوصا برای وبلاگ هایی که محصولاتی را برای ارائه دارا‌هستند، ولی ابزارهایی که در‌این سیستم حیث گردیده حتما برای مغازه های آنلاین درنظرگرفته شده اند و اینجانب این ابزار را برای اینگونه سایت ها به مکان ابزار های دیگر این لیست توصیه می دهم.

در لینک و پیوند تحت می‌توانید فراگیری طریق استعمال از این ابزار را در دانشنامه کشور ایران هاست مطالعه فرمائید: راهنمای به کارگیری از ابزار بررسی و آمار



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 100
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


یک کدام از قسمت های ابزار سئو  اساسی و اصلی پیش از نگارش استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوا و استراتژی سئوسایت، تحقیق لغت ها کلیدی است.
در‌این نوشته‌علمی که اینجانب از وب سایت yoast سئو اقتباس کرده و بعضی نکات تکمیلی را به آن اضافه نمودم، قصد دارم شما‌را با ۶ مرحله اصلی برای تحقیق کلمه ها کلیدی تحت عنوان یکی ابتدایی ترین و مهمترین روند بهینه سازی وب سایت آشنا سازم. قابل ذکر میباشد که‌این راهنما به طور کامل عملی بوده و شمارا در سمت و سوی وصال به اهدافتان به نیکی موعظه می‌نماید.

  اشت

۱) مقصود خویش را گزینش نمایید
۲) لیست کلمه ها کلیدی
۳) ارزیابی کلمه ها کلیدی
۴) ارزیابی رقبا در لغات کلیدی پایانی
۵)‌ نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید
۶) انتخاب یک استراتژی برای واژه کلیدی
عده بندی
۱) مقصود خویش را انتخاب فرمائید
پیش از آغاز هر کاری، با کشف و یافتن زوایای کسب و فعالیت و غرض اساسی پروژه، عملکرد فرمایید به سوال های پایین تماما روشن و پر‌نور جواب دهید:
مقصود اساسی کمپانی و سازمان شما چه میباشد؟
چه چیزی کسب و فعالیت شما‌را از سایر رقبا متمایز می‌نماید؟
وصال به چه نقطه ای مدنظر سازمان میباشد؟
چه وعده هایی در تارنما خویش به مشتری و صاحب کار می‌دهید؟

به صورت مختصر شما بایستی ماموریت خویش را از قبول یک پروژه seo و فعال سازی سایت را کاملا معین نمایید. با این عمل شما اولی و مهم‌ترین گام را در نگارش استراتژی لغات کلیدی خویش برداشته اید.اساسا بازاری که در آن قرار دارید، انتخاب می نماید که آیا مقصود و ماموریت شما سلیقه کافی را برای کسب سکو بالا نشان می‌دهد یا این که نه.

درین در میان به طبع بعضی از بازارها بسیار رقابتی بوده و موسسات پهناور که بالطبع میزان دارایی تبلیغاتی و بازاریابی بالایی نیز دارا هستند، بر حاصل کاوش حکم کننده می‌باشند. در فیض رقابت درین بازارها مشقت بار بوده و به چنگ آوردن سکو بالا در بین این مجموعه ها نیز سخت خواهد بود.

راهبرد: برای اینکه بتوانید در‌این بازارها به رقابت بپردازید و ذیل سایه سنگین رقبا محو نشوید همت فرمایید به طبع جامعه مقصود خویش را محدود کرده و به مکان رقابت با یک کوسه عظیم در اقیانوس، ماهی بزرگی در یک برکه کوچک باشید. این استراتژی بدون شک شایسته ترین راهکاری میباشد که می‌توانید در میدان های رقابتی عظیم آن را به فعالیت بگیرید.

 

۲) لیست لغت ها کلیدی
بعداز معلوم کردن مقصود و ماموریت خویش بایستی به تحقیق عبارات کلیدی بپردازید. برای این فعالیت بایستی در بالا عبارات کلیدی مقصود صاحبکار که اکثر اوقات تعیین صدق نیز نمی‌باشد را اخذ کرده و با شناختی که از جامعه مقصود کسب و عمل خویش دارید، دامنه لغت ها کلیدی خویش ر ارتقاء دهید. در پی با استعمال از پیشنهادات گوگل و ابزارهای محاسبه عبارات کلیدی مثل kwfinder لیست خویش را پربار خیس نمائید.
شما در تعیین عبارات کلیدی بایستی از خویش یک‌سری پرسش اصلی بپرسید:
جامعه مقصود اینجانب برای به کار گیری از محصولاتی که اینجانب ارائه دهنده آن هستم، چه لغت ها یا این که عباراتی را در گوگل سرچ می‌نماید؟
جامعه غرض اینجانب برای رفع چه مشکلاتی این عبارات را سرچ می‌نماید؟
چه کلماتی (خدماتی) کسب و فعالیت مرا از سایرافراد متمایز می‌نماید؟
اکنون کوشش نمائید این لغات را (به صورت معدل ۲۰۰-۳۰۰ واژه) را در یک فولدر اکسل وارد کرده تا با هم به چک آن بپردازیم.

نکته۱: دقت داشته باشید به کار گیری از عبارات کلیدی بلند (long tail keyword) یکی‌از قسمت هایی میباشد که معمولا معدود خیس به آن اعتنا میگردد علی رغم اینکه این لغت ها مجموعاَ تاثیربسیار متعددی در بهبود منزلت شما خواهند داشت.

تحقیق لغات کلیدی

معمولا در‌این نصیب هنگامی کارشناسان seo رغبت دارا‌هستند روی اصطلاحات کوتاه بسیار رایج تمرکز نمایند. متأسفانه، این کلمه ها کلیدی اکثر وقت ها بوسیله شغل ها پهناور اشغال شده‌است البته از طرفی لغات کلیدی با ارتفاع بلند، از ترافیک جستجوی کمتری برخوردار میباشند، البته اصلی این میباشد که‌این لغات از رقابت کمتری برخوردارند.
به این ترتیب برای شما سهل خیس میباشد که در‌این عبارات کلیدی جايگاه بندی فرمائید. علاوه بر این، لغات کلیدی طولانی پتانسیل اخذ نرخ تبدیل بالاتری نیز دارا‌هستند، چون آن‌ها بیشتر روی یک مال یا این که مسئله خاص تمرکز می نمایند: یک مقام خاص.

نکته ۲: دقت داشته باشید هرچه مقطع مقطع جستجوی شما طولانی خیس باشد، ساختارهای عمیق‌تری به شیت وبسایت شما وابستگی می‌گیرد که برگه فرود نیز وابسته به آن میباشد.

 

۳) تحلیل لغت ها کلیدی
بعداز تر و تمیز کردن لیست عبارات کلیدی در با استعمال از ابزارهای تحقیق کلمه ها کلیدی مثل kwfinder یا این که keyword explorer تارنما moz ، چندین میزان و فاکتور اصلی را در تعیین شایسته ترین لغات کلیدی در لیست خویش اعمال نمایید.
۱) مشقت عبارات کلیدی یا این که difficulty
۲) وسعت سرچ ماهانه یا این که monthly volume
۳) نرخ تبدیل یا این که CTR
این سه ترازو که به ترتیب مشقت واژه کلیدی (۰-۱۰۰) ، وسعت سرچ ماهانه (هرچه بیشتر بهتر) و نرخ تبدیل (۰-۱۰۰) را مشتمل بر میگردد، از معیارهایی میباشد که می بایست برای تک تک کلمه ها کلیدی احتساب و تحقیق گردد.

راهبرد: بعد از انجام این مرحله، کلماتی که بیشترین سرچ ماهانه، نادر ترین رنج و بیشترین نرخ تبدیل را دارا هستند را گزینش و یار یک یا این که دو واژه و کلمه مهم خویش تحت عنوان کلمه ها کلیدی غرض معلوم نمایید و مابقی استراتژی خویش را بر این پایه پی ریزی نمایید.

 

۴) چک رقبا در عبارات کلیدی آخری
بعد از آن که تعدادی کلمه و واژه کلیدی خویش را از لیست خویش بیرون کردید آنان‌را در گوگل جست و جو نمائید. برای این عمل از دشوارترین (کوتاه ترین) لغات کلیدی خویش استارت فرمایید و نتیجه ها شیت سود موتور کاوش (SERP) را نظارت نمائید.
اتحت سرچ هر واژه یک سری تارنما وجود داراست که می بایست با آنان به رقابت بپردازید ولی برای اینکه زوایای رقابت خویش را بهتر فهم و شعور نمایید، سوال های فرمائید به سوالهای ذیل به طور واضح جواب دهید:

آیا رقبای شما در عبارات کلیدی خاص سایت های ماهر دارا‌هستند؟
آیا شما و کسب و کارتان با این مجموعه ها برابر میباشید؟
آیا سایت شما میان این تارنما ها جای‌دارد؟
آیا کمپانی شما می تواند به اندازه رقبا شمارا از دید مالی تامین نماید؟
نقاط ضعف رقبایتان چه است؟ (محتوا، طراحی وب سایت، سرویس ها و …)

نکته: نقاط ضعف رقبا یک خط مش خوب برای پیشی به چنگ آوردن از آن‌ها می‌باشدو مسلما آن‌ها‌را پیدا نمائید و با یک استراتژی ظریف آن را در کسب و فعالیت خویش پوشش دهید.

استراتپی تحقیق عبارات کلیدی

 

۵)‌ نگاهی دقیقتر به هدف ها کاوش بیندازید
استراتژی seo امروز می بایست بیشتر به پاسخگویی به سؤالاتی که عموم دارا هستند یا این که ارائه شایسته ترین راه‌حل برای نقص‌ آنها بپردازند. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این میباشد که بر موج مشکلاتی که روزمره میلیون ها توشه از گوگل پرسش می گردد سوار گردیده و خویش را تحت عنوان شایسته ترین راه‌حل به مخاطب معرفی کنیم.

پس در مجموع روند seo تلاش فرمایید بفهمید که مخاطبان شما هنگام سرچ یک کلمه و واژه کلیدی خاص از گوگل چه میخواهند:
آیا آنان یک غرض اطلاعاتی دارا‌هستند (سعی بر یافتن داده ها درباره‌ی یک زمینه خاص میباشند)، قصد دسترسی به یک وبسیات خاص را دارا هستند، قصد تجاری دارا‌هستند (آیا میخواهند پیش از خرید چیزی تحقیق نمایند) یا این که قصد خرید و فروش ای دارا‌هستند (در پی خرید چیزی اینک می‌باشند)؟

میتوانید با نگاهی ظریف به نوع صفحاتی که پیش از اینً برای آن کوئری درجه بندی کرده اند، راجع به غرض جستجوی بعضا از داده ها بیشتر بیاموزید. و بدین سوال ها صادقانه جواب دهید:

آیا بیشتر صفحه های متاع را میبینید؟
آیا تعداد متعددی از پست های اطلاعاتی بلاگ را می‌بینید؟
ایا ویدیو آموزشی می بینید؟
و …

این ها تمامی نکات مرتبط با آن چه گوگل قصد جست و جوی بار یک پرسش خاص را بر عهده داراست، میباشد. دریابید که کدام نوع قصد درخصوص کلید کلمه و واژه ها اعمال می‌شود و مجدداً یافته های خویش را به شیت عظیم خویش اضافه نمایید!

 

۶) گزینش یک استراتژی برای واژه و کلمه کلیدی
براساس داده هایی که در حال حاضر گردآوری نموده اید، می‌توانید یک استراتژی بسیار قدرتمند برای رقابت در تیم ای از لغات کلیدی خاص را گزینش نمایید. در شرایطی که فرآیند بالا را دنبال نموده اید، می بایست شیت پهناور ای با مقدار قابل توجهی از کلید واژه و کلمه ها و داده ها مرتبط با رقابت و جستجوی مخاطبان خویش برای آن دسته از کلیدواژه ها داشته باشید. در‌این مرحله مجموعاَ دو راه و روش اصلی وجود دارااست که وجه تمایز اساسی میان آن نیز میزان دارایی مالی تخصیص یافته به حوزه seo است.

در صورتی کسب و فعالیت شما از دید وسعت و دارایی بازاریابی با رقبا برابر میباشد، بر روی بی واسطه ترین طریق که ورود به رقابت در مجموع کلمه ها کلیدی می باشد، تمرکز نمائید. البته در‌حالتی که حالت اینگونه وجود ندارد، نخست عبارات کلیدی طولانی را آزمون فرمائید. تمرکز روی کلمه ها کلیدی طولانی و ترکیبی می‌تواند به خیر ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان بیاورد.

زمانی که چیره شدید برای آن دسته از کلید کلمه های طولانی در سرپ جايگاه کسب فرمائید، مقصود برای لغت ها بیشتر پاره ای معمولی خیس گردد.
در‌این مرحله همینطور کارایی فرمائید درمورد نوع محتوای خویش نیز استراتژی گزینش نمائید. برای این فعالیت بایستی مدل نگارش محتوای خویش، موضوعات و زیرشاخه هایی که می بایست به آن پرداخته خواهد شد، تعداد مقاله ها در هر زیرشاخه، تر و تمیز کردن و طرز تکثیر محتواها، نحوه های بهبود کیفیت و ارتقا محتوا و … را نیز در حیث گرفته و با مخلوط یک استراتژی کوتاه و بلند بازه زمانی، مجموعه محتوایی خویش را در سمت وصال به اهدافی که در رمز دارید هدایت و موعظه فرمائید.

توده بندی
تحقیق لغات کلیدی اولی و یکی مهم‌ترین مراحلی میباشد که شما می‌بایست هنگام قبول یک پروژه seo به آن بپردازید. در‌این نوشته ی علمی اینجانب همت کردم ۶ مرحله اصلی و مهمی که در تحقیق لغات کلیدی می بایست به آن اعتنا نمائید را یار و همدم با سوالهای مهم در هر زیرشاخه برای شما مطرح کنم.
دقت داشته باشید که هرچه قدر برهه زمانی بیشتری به تحقیق عبارات کلیدی و تحلیل رقبا تخصیص دهید مسیر پرورش شما هموارتر و فیض شما بهتر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : افتخاری


پشتیبانی از اثر ها دو بعدی و سه بعدی: یونیتی در صدر تحت عنوان یک موتور سه بعدی آغاز به فعالیت کرد البته در غایت پشتیبانی از عنوان ها دو بعدی نیز در سال 2013 به آن افزوده شد. اگرچه یونیتی میتواند به طور بدون نقص ابزار سئو  بازی های دو بعدی ساخت و ساز نماید ولی ممکن میباشد با باگ ها و گلیچ های گاه و بی گاه مواجه گردید چرا‌که سیستم دو بعدی یونیتی روی هسته ی سیستم سه بعدی قرار گرفته میباشد. این زمینه همینطور باعث اضافه شدن Bloat های غیر ضروری به بازی های دو بعدی گردیده که می‌تواند رو تلاش آخرین تأثیر بگذارد.

به کارگیری ی پهناور و ارائه ی پوشه های راهنمای فراوان: برای به کارگیری ی بیشتر از یونیتی نیاز به آشنایی لهجه نرم افزار نویسی #C دارید. خبر خوب آن که یونیتی به طور عظیم ای به وسیله بازی سازان و طرف داران متفاوت گزینه استعمال قرار گرفته میباشد و کار کشته میباشید هزاران یادگرفتن را در سطح اینترنت برای آغاز پیدا نمائید. همینطور یونیتی در خویش چند کلیپ برای جدید امور دارااست و اوراق ارائه گردیده نیز بسیار عالی می‌باشند.

یک توشه صحیح فرمایید و آن گاه آن را در همگی جا منتشر کنید: یونیتی در مقایسه با موتورهای بازی سازی دیگر مطرح ترین پشتیبانی را برای پورت عنا وین متعدد روی پلتفرم های مختلف دارااست. Windows ،Mac ،Linux ،Android ،iOS ،WebGL ،Facebook گونه های سیستم های VR مانند Oculus Rift و Steam VR و همینطور کنسول های متعدد مثل PS4 ،XB1 ،Wii U و Switch مثلا مواقعی میباشند که یونیتی از آن‌ها پشتیبانی می نماید.

مغازه: آیا به یک سیستم مینی مپ در بازی خویش احتیاج دارید؟ برای خرید سبک های سه بعدی، تکسچرهای گوناگون، سیستم دیالوگ برای بازی های اکشن ماجراجویی/RPG و... از فروشگاهی که در یونیتی درنظرگرفته شده به کار گیری فرمائید. در کنار موردها قابل پرداخت سیستم های بدون پول فراوانی نیز درین موتور بازی سازی وجود دارااست.

نرخ‌گذاري: ورژن ی بدون‌پول یونیتی محدودیتی ندارد و می‌توانید تازمانیکه راندمان و در آمدتان از ساخته ی خویش به طور سالیانه از 100 هزار دلار کمتر باشد از آن به کار گیری نمائید. طرح پلاس (35 دلار ماهیانه) برخی از خصوصیت های توسعه یافته ی ویرایشگر را آزاد می نماید و محدودیت راندمان و در آمد را به 200 هزار دلار به طور سالیانه ارتقاء میدهد. طرح پرو نیز (125 دلار ماهیانه) به شما اذن ی دسترسی به منابع یونیتی را میدهد و بعداز آن میتوانید سالیانه در آمدی نامحدود از عرضه ی عنوان ها خویش داشته باشید.



:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 111
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد